svētdiena, 2010. gada 25. aprīlis

PankūČa un mans nedelas prieks!

Man dikti patik Edmunda Rudzisha rakstitais vina "Straupes skichu burtnica" par sevis izteikshanu. Arajs sevi izsaka zeme, mate - bernos, bet es shodien sevi izteicu virtuve. Un ir ta, ja radoshais gars nenak pie manis dzeja vai kada vestule, tad eksperimentiem ar ledusskapi un plauktinos atrodamajam edminam ir dota zala gaisma. Shirita brokastim - kefira-kakao pankukas, pusdienam - zupa "Ja-nekas-nav-majas-un-uz-veikalu-negribas-doties-DK-variants".
Kakao-pankucis. Smaids pa visu gimi!



Bet tas, kas liek smaidit ne tikai kakao-pankucim, bet man pashai - es atgriezos LV daudz atrak neka bija domats pirms tam! Dzives parmainu sakums parcelts no augusta vidus uz junija menesi.
Koooooo? Neizpratne ari gastranomiskais prieks. :)


Brinumi notiek, milie! Un mana dzive ir lidziga DK rezidences "darzam", kur tagad hiacinshu, narcishu un tulpju puduri vienos ziedos. Tas darzs mainas ik dienas, dazkart taja veja brazmas pusta tiek iemesta ari pa kadai drazai, bet pedejas nedelas laika - ta vieta ir saules apspideta un mileta. Brinumi notiek, saku, jo atkal kads kluss sapnis un lugshana ir piepildijusies... Vai celojums noslegts? Oi, vel turpinas, turpinasies visu dzivi. Mes macamies dzivi visu dzivi, ne ta?!

P.S. Un te Maris (tas, kursh Olte) par Danijas Karalisti stasta. Bez robezam...

Nav komentāru: