piektdiena, 2010. gada 14. maijs

Pec-rekonstrukcijas atgrieshanas...

Ar smaidu atminos, ka pirms gada manas dienas pildija ipashs BD rakstishanas rezims - stundas bija sakartotas gluzi ka apakshnodalas (no rita-parlasit, pecpusdiena-pierakstit, vakara-formatet, nakti-aptvert visu, kas vel nav iespets padarit un lukoties, ka ielas staiga lapsens), miegam vai eshanai toreiz nebija fiziologiski ipashas nozimes. Tagad velku paraleles un atskarstu par notikumu nezudamibas esamibu - ari shi gada pavasara sakums daba man pagajis secen, viens no pedeja laika lielakajiem dzives eksameniem - izdzivots. Ha, un kursh gan teica, ka ari EVS neparedz parbaudijumus un eksmatrikulacijas bez tiesibam atjaunoties... Nav tik traki, atjaunoshanas nedela ar DK bosa gadigu atlauju tika sanemta un izmantota!

"Footprintia" - demokratiska republika ar iedzivotajiem, savu karogu, himnu, priekiem, bedam un atminam...
Shis paris rindinas veltitas EK muzizglitibas programmas Grundtvig darbnicai "Footprints". Biju tur viss iespejamais - koordinatore, vaditaja, vadataja, virtuves darbiniece uz pusslodzi, fotografe atputas brizos un loti norupejushas sejas ipashniece... Mans gars un miesa pie lielizmera satraukumiem un nervozeshanas jau sen ka noruditi, bet shoreiz - saspringums nedelas garuma, kas, man shkiet, bija pati garaka mana muza. Tads ilgs, ilgs brauciens amerikanu kalninos - augsha un leja, augsha un leja, lidz sliktai dushai.

Un bija ari skaisti un laimes pilni mirkli - Danija uznemt milos no Latvijas, atkal satikt draugus no Rumanijas un Vacijas un iepazit visus parejos dalibniekus, ar ipasho sajutu izveletos vai dzives piespeletos cilvekus.
Divi, divi, kas tie divi... Mani divi - meklejot dzintarus Ziemelu juras krasta...

Citos socialajos tiklos un kanalos jau redzami foto-stasti, par to, ko sevi ieklava shi mistiska darbnica. To vertigako, ko no shi panemu sev, - pieredzi, cilvekus un jaunu rupju rievu piere. Ja, un vel apzinu, ka jegpilnai un videi draudzigai dzivei nevajag daudz - plashi atvertas acis, sirdi un rokas, kas spej radit brinumus pat no materialiem, kas atrasti atkritumu tvertne...

ISZINAS:
  1. Mans otrs rakstitais projekts taja pashas Grundtvig programmas ietvaros sanemis finansejumu. No 14 pieteikumiem esot izveleti vien cetri, mana foto-darbnica taja skaita.
  2. Pavisam oficials pazinojums. 15.junijs bus man ipasha diena - es atgriezhos majas... Dzive uz koferiem turpinasies, bet par bazes vietu es nemainigi izvelos Latviju. Kur, ka, ar ko, no ka? Nezinu, bet shobrid tas ir pats skaistakais... palaushanas nezina un ticiba par izdoshanos.

Nav komentāru: