pirmdiena, 2009. gada 21. decembris

Pirms gada...

Redz', atmina ir viena tada jokaina padarishana. Mana atmina noteikti ir jokaina, jo dazkart ta nepalidz atcereties cilveku vardus, ielu nosaukumus, darbibas vardus kada no sveshvalodu melem, tachu ta itin labi zina, ko ipashniece darijusi pirms gada. Shkiet, viss ka uz paplates, jap, pat lavashmaizes garsha tik jutama uz meles, ka tikko esta.
Kas tad bija pirms gada un kas ir tagad... Ir nosledzies aplis, kura esmu ripinajusies un rinkojusi lidz sliktai dushai. Tieshi pirms gada, tada tikpat balta un sniegota ziemas diena celos, lai satrauktu sirdi gatavotos otrajai spelei Latvijas cempionata frisbija. Toreiz pamatigi zaudejam, ta kartigi izplucamies laukuma, lidz pat asaram... Ari parejo notikumu un sajutu gaita zinama, bet ko nu tur vairak iedzilinaties, kas bijis - izbijis.
Svarigakais moments shaja diena bija "sutit" podzinas nospieshana. Poga nospiedas un mans pieteikums ar motivacijas vestuli un CV ieripinajas mana tagadeja bosa darba e-pasta, savu pieteikumu EVS amatam Danija biju veiksmigi nosutijusi pasha pedeja bridi. Un nepagaja ne gads, kad te tiesham ari nokluvu... Un atkal bija sniegoti balta ziemas diena, bet tagad tik' danu zeme (ka pashi saka, tik barga un balta sen ka nav bijusi!)
Tas kartejo reizi apliecina, cik krasains un neparedzams ir musu dzives ritejums, kas liek izmantot katru iespeju, sak', varbut palaimesies. Palaimejas, un tagad es svinu sho balto ziemas dienu gadadienu! Nekas nenotiek vien ta pat ...
Un ko Tu dariji pirms gada?

Nav komentāru: