ceturtdiena, 2009. gada 15. oktobris

PPP jeb projekta paliga pieraksti

Man loti patik TO DO listes, it ipashi tajos brizos, kad ar prieku kadu no saraksta komponentiem varu izstripot. Nemu rakstamo un velku treknu svitru - DONE! Lai gan pec galvu reibinoshas nedelas multi-kulti-darbiga atmosfera gribetos svikuli vilkt lidz galam, vel prata paturu - visu redzeto bus jaieliek EU atskaites formulara. Zel, bet birokratija tikko nokava mirklu burvibu...
Ja butu pec mana prata, es rakstitu ar fotografiju, ar dzestriem rudens ritiem un kafijas smarzu, kas uztureja dzivibu parpilditaja galva (ha, un ari vedera!).
Zinojuma improvizacija.
Kas: jaunieshu apmainas projekts "Learning Through Leisure"
Daudzums: aptuveni 70 (Danijas, Rumanijas, Igaunijas, Spanijas, Turcijas) parstavji + no Latvijas - 1 gab.
Izdaribas: viss iespejamais, sakot no iesildishanas spelem, nacionalo deju macishanas lidz futbola machiem, stikla makslas apgushanas un bushanas "spelu paradize" jeb "Baboon City". Ka jau kartigai "nometnei" pieklajas, vienigais, kas izpalika dalibniekiem un apkalpojoshajam personalam - kartigs miegs.
Eiropas dimensija un temperimentu shkirums: bija. Ipashi pamanams un izteikts ballishu vakaros, kad igaunu meitenes nevareja saprast, kapec rumanu puikas dejojot uzmacas. A, vini ta dara (bez nelietigiem nolukiem) - karstasinigos latino ritmos shupo visu sakot no matu galiem lidz papeziem. Kautrigajiem ziemelniekiem butu ko macities... :) Ta ari bija, kamer rumani, spani un turki grieza dejas, dani un igauni pieklajigi staveja mala un veroja, ka vinu meitenes tiek iekvelinatas.
Palidzigais paligs. Artas sutiba shaja pasakuma, bez ipashas piedribas kadai no parstavetajam valstim, bija duala. Eesti pois Madis teica, ka apzelosies par mani un adoptejaIgaunijas saime.
Palidzigais paligs bija izdarigs - ritos steidza varit kafiju, pierakstit lideru ikrita izverteshanas sesijas, zibsnija kameras gaisminu, kerot mirklus atminam (un sakera vairak ka 1100), teloja kopetaju un kopejama aparata labotaju vienlaicigi, un visu citu, kas tadam paligam jadara.
Un ne jau tikai jaunieshi atpushoties macijas... Ari es sim projektam lieku lielu izsaukuma zimi mana brivpratigas darbones dzive, shiverets pa projekta virtuvi (ari fiziskas lietderibas zina) tika daudz. Biju ari sava veida noverotajas loma, un ziniet, visvairak sasildija tas asaras, ko redzeju spanu meitenes seja, kad rumanu puishi pec neguletas nakts ieradas lielaja halle, lai atvaditos. Nu ja, bet man tika ne asaras, bet spanu auskari un milzumliela pieredze projektu istenoshana. Learning by doing...
Kopsavilkums. Lai gan nedelas nosleguma vairs nebija nojausma, kada datuma dzivoju un kas vispar esmu, nogulshnatas 1,5 dienas lava atgut dzivot-stradat-smaidit prieku. Celasomas sakravatas. Nedela H.K.Andersena dzimtaja puse. Vi ses, draugi! :)

3 komentāri:

lauminch teica...

samotivēji mani jaunai apmaiņai :)

Daiga teica...

tas Eiropas dimensija un temperimentu shkirums ir laikam tas, kas man visvairāk patīk šādos pasākumos, kur sabrauc vērī dažādi cilvēciņi.
turies, Sīkuci! tu vari!

Līga teica...

Jā, man tas pats. Atminaa naak senaaki un nesenaaki pasaakumi, kur izbaudiita kulturu dazaadiiba un draudziiba. Tieshaam taa!